DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> به کسی که تنهات گذاشته یه جمله بگو...


شهرشیشه ایی

به كسي كه تنهات گذاشته يه جمله بگو......

 

 

ازتو بگذشتم وبگذاشتمت با دگران
توبمان ودگران وای بحال دگران
__________________
تمام عمر بستيم وشکستيم
بجزء بار پشيماني نبستيم
جواني را سفر کرديم تا مرگ...
نفهميديم به دنبال چه هستيم
عجب آشفته بازاري است دنيا
عجب بيهوده تکراري است دنيا
 
 
 
دیوار با اینکه همه پشت میکنن بهش
پشت کسی رو خالی نمیکنه
ولی تو...........
 
 
 
قصه از غلط شروع شد,از يه اشتباه ساده,از يه خنده اي كه گم شد توي بغض بي اراده,
 
دست تو يا دست تقدير,گاهي ادم بد مياره,غصه از غلط شروع شد,من به تو ربطي نداره,
 
سادگيمو تو شكستي ,اينه ها دروغ نميگن,تو ولي خودت نبودي,
خود من بودي ,خود من

شاكيم اما نه از تو,از خودم لجم گرفته,از خودم كه بيشتر از تو
منو دست كم گرفته


مات ماتم زده از تو,تا ته قصه شكستم,تو به انتها رسيدي,من چمدونم و بستم,
 
 

 
 


نميدونم نميدونم............
 
 
 

 
 
 
اگر تنها ترین تنهاشوم ، بازهم خدا هست ......
 
 
 
 
بقیش با شما
 
جمله ی خودتونو درقسمت نظرات بگین..........

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 11 / 10 / 1390برچسب:,| ساعت 3:37 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ